Алматының 15 колледжінде өткен ауқымды жоба жастардың тарихи санасын күшейтті
Алматы қаласы Ішкі саясат басқармасының қолдауымен мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс аясында «Қайсар жүрек» қоғамдық қоры 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының жас қаһарманы Сәбира Мұхамеджановамен байланысты 15 дәріс өткізуді жүзеге асырды. Жоба барысында қала колледждерінде өткен кездесулерге жалпы 1000-ға жуық студент қатысты.
Бұл — жастардың тарихи санасын тереңдетуге, ұлттық рухты оятуға және Желтоқсан оқиғасының шынайы бағасын қалыптастыруға бағытталған ең көлемді патриоттық жобалардың бірі.

Дәрістер өткен 15 колледж
Жоба келесі білім беру ұйымдарын қамтыды:
1.Алматы энергетика және электрондық технологиялар колледжі
2.Алматы мемлекеттік сервис және технологиялар колледжі
3.Алматы құрылыс-техникалық колледжі
4.Алматы мемлекеттік туризм және қонақжайлық индустриясы колледжі
5.Алматы көпсалалы колледжі
6.Алматы архитектура, дизайн және инженерия колледжі
7.Алматы автомеханикалық колледжі
8.Қазақ Бас сәулет-құрылыс академиясы колледжі
9.Алматы экономика колледжі
10.Алматы электромеханика колледжі
11.Ғұмарбек Дәукеев атындағы энергетика және байланыс университетінің колледжі
12.Алматы флористика және технологиялар колледжі
13.Авиация колледжі
14.Алматы сән және қызмет көрсету саласы колледжі
15.Алматы көлік және коммуникациялар колледжі
Осылайша жоба Алматының барлық ірі оқу орындарын қамтып, кең аудиторияға әсер етті.
Дәрістердің мазмұны: Сәбира ерлігі және Желтоқсан шындығы
Әр кездесуде спикерлер — Желтоқсан оқиғасының ардагерлері Г.Н. Кенесарева, Ш.Қ. Бикеева, Ж.М. Райымбекова және басқа да қатысушылар — Сәбира Мұхамеджанованың азаматтық батылдығын, оның қайғылы тағдырын және сол тарихи кезеңнің күрделілігін жастарға терең түсіндірді.
Дәріс барысында:
- оқиғаның себеп-салдары,
- сол кездегі қоғамдық қысым,
- жастардың ұлт намысын қорғаудағы рөлі,
- Сәбираның жеке ерлігі мен оның ұрпаққа қалдырған рухани мұрасы жан-жақты талданды.
Жастардың білімге және тарихи шындыққа деген қызығушылығы
Студенттер белсенді түрде сұрақтар қойып, пікірталасқа қатысты. Ең жиі көтерілген мәселелер:
- Сәбира неге Желтоқсан символына айналды?
- 1986 жылғы алаңға шыққан жастардың негізгі талабы қандай болды?
- Тарихи әділеттілік неге ұзақ жылдар бойы берілмеді?
- Қазіргі жастар патриотизмді қалай көрсетуі тиіс?
Бұл сұрақтар — жас буынның тарихи жауапкершілікті сезінетінін және өткеннің шындығын білгісі келетінін көрсетті.
Бейнематериалдар, деректі түсіндірмелер және ашық диалог
Дәріс барысында студенттерге:
- Сәбира Мұхамеджанова туралы деректі бейнероликтер,
- Желтоқсан хронологиясы,
- архивтік деректер,
- ардагерлердің жеке куәлік әңгімелері
көрсетілді. Мұндай формат дәрістің әсерін арттырып, жастарды тарихи оқиғаға эмоционалды түрде жақындатты.
Жастардың ерекше құрметі: сыйлықтар, алғыс хаттар және шығармашылық бағдарлама
Барлық колледжде студенттер Желтоқсан ардагерлеріне жылы құрмет көрсетті.
Олар:
- ардагерлерге өздері дайындаған естелік сыйлықтар тарту етті;
- гүл шоқтарын табыстады;
- патриоттық әндер орындады;
- арнау өлеңдер оқыды;
- батырларға арналған шағын еске алу концерттері ұйымдастырылды.
Жастардың бұл ықыласы ардагерлерді ерекше толқытты. Олар бірнеше кездесуде:
«Сәбираны ұмытпағандарыңыз — біздің жеңісіміз» деп ризашылығын білдірді.
Жобаның тәрбиелік нәтижесі және қоғамдық маңызы
Дәрістер циклі бірнеше маңызды нәтижеге қол жеткізді:
- Желтоқсан оқиғасына әділ тарихи көзқарас қалыптасты;
- Жастар Сәбира Мұхамеджанованың ерлігін жаңа қырынан таныды;
- Патриотизмге деген түсінік тереңдеді;
- Ұлттық сана мен рухани құндылықтарға құрмет артты;
- Ардагерлер мен студенттер арасында рухани сабақтастық орнады.
Бұл жоба — тек дәріс емес, тарихпен тілдесу, өткенге тағзым, болашаққа сенім сыйлайтын үлкен тәрбиелік платформа.
Қорытынды
«Қайсар жүрек» қоры жүзеге асырған Сәбира Мұхамеджанованы еске алу дәрістері — Алматы жастары үшін маңыздылығы жоғары тарихи-танымдық жоба.
15 колледжді қамтыған бұл кездесулер — Желтоқсан қаһармандарының рухын бүгінгі ұрпаққа жеткізудегі маңызды қадам.
Сәбира — қайсарлықтың символы.
Желтоқсан — тәуелсіздіктің бастауы.
Жастар — рухани жалғастырушысы.
